Maak je promotie voor een activiteit? Met een mooie affiche of een uitnodiging? Maak altijd duidelijk in je promotie hoe en waar mensen jou kunnen contacteren om eventueel meer info te krijgen.Veel te veel uitnodigingen worden nog afgesloten met gezichtloze 'het bestuur'. Doe dit niet: geef een naam met een telefoon- of gsm-nummer, een mailadres, een website of facebookpagina.

Waarom?

  • Ga er nooit van uit dat de mensen jou wel kennen, dat ze weten wie in het bestuur van jouw kwb zit. Misschien weten kwb-leden wel wie je bent, maar stel dat je uitnodiging in handen komt van iemand die je kwb niet kent en die wel wil deelnemen. Als die persoon geen contactgegevens vindt, is de kans groot dat hij of zij afhaakt.
  • Door je contactgegevens te geven, maak je het geïnteresseerden ook gemakkelijk. Wie meer info wil, moet je telefoon of mailadres niet zelf gaan opzoeken. Hoe makkelijker iemand contact kan opnemen, hoe beter!
  • Je maakt je uitnodiging en activiteit ook persoonlijker met je contactgegevens.

 


Licentie:  Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 2.0 België licentie

Creative Commons Licentie.

Meer artikels zoals dit

Enquêtes en online formulieren: enkele tools
Een Facebook-pagina voor je afdeling: zo maak je ze (nog) beter!
Overtuigen kan je leren!
Bekijk meer Artikels